Boynumda bir ağrı, aşığım…


huzunkuslarBoynumda bir ağrı, omzuma doğru..oturunca da, yatınca da, ayakteyken de hissettiriyor kendini. İçimde bir başka şey, tarif bile edemiyorum. Boyun ağrısı aşırı stres sonucu oluşuyormuş çoğunlukla, modern çağın hastalığıymış, en büyük ilacı stresi azaltmakmış. Stres ne bilmiyorum aslında, uyuyamıyorum misal, belki budur stres. Yatakta iki saat dönüp kalkıp bir şeylerle uğraşıyorum.

Boynum ağrıyor, uykum gelmiyor, aklım karışıyor, onu düşünüyorum, boynumda bir ağrı, midemde bir kelebek, yüreğimde bir acı, yüreğimde bir kıpırdama, gözlerimde bir yüz, gözlerimde belli belirsiz bir yüz, sen.. nerdeysen…

Aşığım. Susma hakkımı kullanıyorum. Gözlerine bakınca zaten konuşamıyorum. Sen bana bakınca da konuşamıyorum, dilim tutuluyor. Umrumda bile değil güzelliğin, dünyanın en güzelisin. Gökyüzünde yaşasam, senin gözlerindeki kadar özgür olamam. Ellerin kadar yumuşak değildir hiçbir şey, senin kadar içimde değil yüreğim bile. Sen varsın, ben varım, ben sendeyim, sen bendesin, bizbizeyiz, ikimiziz, yokoluşuz, varoluşuz, mutluluğuz.

Boynumda bir ağrı, aşığım. Yüzünde ince bir gülümseme, boynumdaki ağrımsın, uykusuzluğum, huzursuzluğum, kalp çarpıntılarım, aniden yükselen ateşim, karanlığıma doğan güneşimsin. Belki böylesi daha iyi, benim değilsin. Sesini duysam, yüzünü görsem, kalbimin ateşini yaktığı cehennemimde sonsuza kadar yansam, benim olmasan ama tek sensiz kalmasam!

Boynum ağrıyor bu ara. Ne güzel!

İlhami Erdoğan

Bir Cevap Yazın

