Yanlış bir öyküdeyim, beni yeniden yaz


Kitap

Tuhaflıklar hep beni mi bulur bilmiyorum. En olmayacak şeyler başıma gelir. Kaç kişi arabasının stepnesine güvenirken iki tekeri patlamış olarak yolun ortasında kalır ki? Ya da hangi insan evladına nasip olmuştur sağır komşusu tarafından fazla gürültü yaptığı iddiasıyla uyarılmak… Bir çok insanın başına gelebilecek şeyler de vardır tabi fotokopi çekeceği sırada makinedeki kağıdın bitmesi, market kasasında sıra geldiğinde yazar kasanın fişinin bitmesi, kullanılan asansörün arızalanıp iki kat arasında kalması gibi.

Ama bunlar sıklıkla karşılaşıldığında ister istemez insanın dikkatini çekiyor. Kendisini sorguluyor insan “neyi yanlış yaptım acaba?” diye. Tamam, bunların hepsini anlarım, olabilir, şanssızlıktır, beceriksizliktir… Peki bana söyler misin? Kaç kişi sevdi seni ha? Kaç kişi çılgınca vuruldu sana? Kaç kişi senin uğrunda görmezden geldi yaptıklarını? Kim umudu hep sende görüp, başına gelen aksiliklerin çözümünü sen sandı?

Sana yanlışsın diyemiyorum. Benim başlı başına yanlış olan. Ama sensin beni ben yapan, sensin beni yazan. Ben yanlış bir öyküdeyim, ne olursun beni yeniden yaz.

Erkan MERCAN

1 Yorum (+add yours?)

  1. Nazlı Özdil
    Oca 21, 2009 @ 18:59:21

    başarili!

Bir Cevap Yazın

