Haykırış


8a1b95f70b165b86cf8f1dd900b555b81Şen kahkahalar atan, deli gibi oradan oraya zıplayan küçük kız yok artık karşında. Gözleri ay ışığında buğulanmış, yüreği kan denizinde yüzen bir zavallıyım artık.

Yıllar geçtikçe, törpülediğim umutlarımla karşındayım.

Bak törpüledikçe zamanla yok oldular. İnsafım, sevgim, hoşgörüm, merhametim belki de sana duyduğum özlem…

Sahi neydi onlar?

Hatırlamıyorum bile…

Hatırlamıyorum çünkü sen gittiğinde ben 7 yaşındaydım. Bütün hayallerimi, umutlarımı ve geleceğimi götürdüğünde tam 7 yaşındaydım baba..!

Ağlamıştım..

Hem de avazım çıktığı kadar..

Yalnızdım sokaklarda

Korkuyordum..

Haklıydım da ,

Hayatı nerden bilebilirdim ki baba?

Defalarca sana da hak vermeye çalıştım.

Ama olmadı…

Sevgisiz büyüdüm baba..!

Bunu anlayamazdın, anlamadın da..

Geç kaldık baba,

Çoğu şeyi yaşamak için geç kaldık.

Gözyaşlarımı tutamıyorum şimdi,

Bıraktığın yaşımdaki gibi ağlıyorum, bağırıyorum..

Senin için ağlıyorum baba..!

Yıllardır bunu kendime bile söyleyemezken

Şimdi mezarının başında haykırıyorum;

Ne yaparsan yap,

Ne yaşarsak yaşayalım,

Sen benim BABAM, diğer yarımsın…

Seni çok seviyorum babacığım…

Küçük kızının rüyasına gel olur mu?

Nur içinde yat…

Gonca AKPINAR

4 Yorum (+add yours?)

  1. Durmuş
    Oca 29, 2009 @ 08:48:52

    Güzel bir yazı, seçtiğiniz resimde, yaşadığınız duygularınızı anlatmanızda çok etkili olmuş.

  2. zduran
    Oca 29, 2009 @ 13:13:51

    çok teşekkür ederim :))

  3. cattywild
    Şub 09, 2009 @ 23:45:13

    Eminim o da seni çok seviyordur…

  4. serhan
    Nis 09, 2009 @ 11:00:04

    : (

Bir Cevap Yazın

