Ben Sana Aşığım, Senin Haberin Bile Yok


Sabah kalktığımda gözlerimi sana açıyorum.Kokubunalimn geliyor burnuma ansızın, mutlulukla uyanıyorum bu yüzden. Seni göreceksem o gün, hazırlanıyorum hemen. Duş alıyorum, en güzel kokuları sürüyorum üzerime, en güzel giysilerimi giyiyorum, saçlarımı tarıyorum, ki çoklukla anlamsızdır bu sonuncu. Evden çıkmadan bakıyorum son kez aynaya, yine de senin yanına yakışacak kadar güzel bulamıyorum kendimi, tüm kendini beğenmişliğime rağmen.

Sonra koşa koşa geliyorum sana, bayram sabahı uyanan çocukların heyecanıyla. Sen bilmiyorsun.

Bekliyorum seni, arıyorum seni, seni görmek için bahane arıyorum, seninle konuşmak için, belki her gün defalarca görüyorum seni. Yine de yetmiyor bana. Bazen yanıma geliyorsun, gözlerime bakıyorsun, gülümsüyorsun, yüreğimi eritiyorsun, bilmiyorsun.Bazen görüyorsun beni, ben seni görüyorum, yüzünü çeviriyorsun, tek laf etmiyorsun, gülümsemiyorsun da, boğazıma bir şey düğümleniyor, gözlerim tıkanıyor, ruhum kararıyor, ciğerlerim parçalanıyor, nefes alamıyorum, gözlerim sana takılı kalıyor, yüreğim göğsümden fırlayacak gibi oluyor, ateşim fırlıyor, ruhum kararıyor, bilmiyorsun. Çekip gidiyorsun.

Bazen bir şey söylüyorsun bana, duyuramıyorsun, ne dediğini duymuyorum sesini değil. Ninni gibi sesin, ama öyle bir ninni ki bildiğimiz uykulardan değil, bambaşka bir uykuya daldırıyor insanı. Dünya kayboluyor, bir sen kalıyorsun, bir sesin kalıyor, kelimeler anlamını yitiriyor, bir gözlerin kalıyor, ne anlatırsa onlar anlatıyor.

Bazen artıyor umudum, “o da beni seviyor” diyorum. Bazen eline yaklaşıyor elim, limiti sıfıra yaklaşıyor aradaki uzaklığın, ama elim eline değmiyor. Uyurken aklımdasın, uyuyunca da aklımdasın, uyanınca da, gün boyunca da. Geriye kalan tüm işler seni görmek için birer bahane, zaman doldurmaya çare. Sen olmadan ben olur muyum?

Geçiyorsun önümden, yüreğim senin ayak seslerinle atıyor. “Bakacak, gülecek” diyorum, geçip gidiyorsun. Ben sana aşığım, senin haberin bile yok.

Alper AKPINAR

Fotoğraf: (http://iblog.co.za/wp-content/blogs/2587/uploads//depression.jpg)
10 Yorum (+add yours?)

  1. hati
    Şub 03, 2009 @ 11:06:50

    çok güzel :)

  2. mkorkmaz
    Şub 03, 2009 @ 11:55:33

    “Sonra koşa koşa geliyorum sana, bayram sabahı uyanan çocukların heyecanıyla. Sen bilmiyorsun” ve “Geçiyorsun önümden, yüreğim senin ayak seslerinle atıyor. “Bakacak, gülecek” diyorum, geçip gidiyorsun. Ben sana aşığım, senin haberin bile yok” ne kadar güzel özetlenmiş, eline sağlık..

  3. irem
    Şub 08, 2009 @ 11:53:46

    güzel de laf mı,süper :)

  4. Aziz Alper ALTAY
    Şub 08, 2009 @ 11:55:09

    Güzel bir yazı. Elinize sağlık.

  5. Nazlı Özdil
    Şub 08, 2009 @ 15:00:32

    “Bazen bir şey söylüyorsun bana, duyuramıyorsun, ne dediğini duymuyorum sesini değil. Ninni gibi sesin, ama öyle bir ninni ki bildiğimiz uykulardan değil, bambaşka bir uykuya daldırıyor insanı. Dünya kayboluyor, bir sen kalıyorsun, bir sesin kalıyor, kelimeler anlamını yitiriyor, bir gözlerin kalıyor, ne anlatırsa onlar anlatıyor.” midede ucan kelebeklerin bir sonraki asamasi bu sanirim. tebrikler

  6. Alper Akpınar
    Şub 11, 2009 @ 22:30:56

    Sağolun.

  7. Emre
    Nis 17, 2009 @ 12:40:56

    Aşığım, onun haberi var. Ve beni her gördüğünde başını başka tarafa çeviriyor. Her seferinde beni bir kez daha öldürüyor. Ve ben buna rağmen adımı bir kez söylese onun için ölürüm diyorum…

  8. ezgi
    Haz 16, 2009 @ 18:26:19

    gerçekten zor. =<

  9. ayşe
    Ağu 28, 2009 @ 23:00:42

    Çok güzel..
    Anlamını yitiren kelimelere ne kadar güzel anlam kazandırmışsınız..

  10. Kaan
    Şub 12, 2011 @ 02:02:07

    Yaşanmışlar karşısındaki duygularını çok güzel anlatmıssın . çok iyi

Bir Cevap Yazın

