Bu Kalp O’nu Unutmaz


images2

Bir rüyanın sabahında ne yaptığımı bilmez halde buluyorum kendimi. “Unuttum” dediğimden beri 3 ay geçti. Ama unuttuğum O değildi. Vurgun yiyen gönlümün sesini kesemeyeceğim gerçeğiydi.

Bu aklıma geldikçe de kendimi kaybediyorum. Onu yitirmiş olmanın üzüntüsü deli ediyor beni. Tanınmaz hale geliyorum. Biliyorum. Sevmem lazım, içime sığmayan sevgimi birine vermem gerekiyor. Yalnız bunu söylerken de unutuyorum bir gerçeği. Kimseyi koyamayacağım yerine, onun gibi olmayacak kimse. Ona benzemeyecek. Onun gibi konuşup onun gibi gülmeyecek. Kimseye de haksızlık edemeyeceğim ona benzemiyor diye. Oyalayamayacağım başkasını. Biliyorum unutamayacağım onu ve belki de asla aşık olamayacağım bir daha.

Bunları düşünürken bir şarkı dökülüyor dilimden..

“Yıllar geçse de üstünden,
bu kalp seni unutur mu?
Kader gibi istemeden,
bu kalp seni unutur mu?

Bambaşka bir halin vardı.
Farketmeden beni sardı.
Benliğimi benden aldı.
Bu kalp seni unutur mu?”

..ve buradan sonra içimden dökülen sadece bu sözler değildi. Gözyaşlarım da eşlik ediyordu artık..

“Oysa düşlerim başkaydı,
birden bire yarım kaldı.
Yaşanacak çok şey vardı.
Bu kalp seni unutur mu?
Kalbim seni unutur mu?”

Unutmaz! Boşuna uğraşma! Görüyorsun değil mi? Aklından çıkarsan rüyalarından çıkaramıyorsun onu..

(Şarkının söz yazarı: Fikret Kızılok)
(Fotoğraf: http://www.carroll.edu/gallery/web/med-1044-depression.JPG)

Erkan MERCAN

Bir Cevap Yazın

