Sadece Sen Gör Diye…


ayna2Aşkındı yücelten, sendin beni güzel yapan

Gözünde güzeldim aynada değil!

Kırıldı aynalar gönlüm gibi,umudum gibi

Her şey biter, dünya durur, göz görmez, yürek atmaz ya

Öylece kalakaldım…

Sensiz silindi her şeyin değeri gözümden

Bu donuk gözler, anlamsız bakışlar

Sadece beni yaşatmaya yarayan bu kalp

Sana gitmediği için isteksiz atılan adımlar,

Yorgun, çaresiz bu beden

İşte eserin tam olarak bundan ibaret

Bak ne kadar mutluyum..!

Hala güzelim biliyor musun?

Bu çile, verdiğin bu azap

Güzelliğimden bir şey götürmedi

Çünkü senden geldi

Kabul edildi, hakkıyla yaşanıyor.

 Geçecek elbet bir gün

Akmayacak gözümden hasretin

Dua etmeyeceğim senin için

Çok daha mutlu olacağım

Ve seni severek öldüğüm için

Son bir tebessüm olacak yüzümde

Cansız bedenime son kez bakarken

Sadece “sen” gör diye !…

Gülnur ÜNAL

Fotoğraf : (http://leys.blogcu.com/ela-gozlu-dilber_18499751.html )
Bir Cevap Yazın

