Bir Zaman Hatası Ya Da Aşk Yanılgısı


Zaman: milattan sonra, kıyametten önce 2008kalpyolu
Mevsimlerden ilkbaharyazsonbaharkış..

İşte o vakitler sana göçüyordum ben,
Haberin yoktu..
İçsel fırtınalar arasında yürütüyordum gemilerimi gözlerine doğru..
Ayak basacağım kara parçası tenin olsun diye ayinler düzenliyordum…

Martı kanatlarına iliştiriyordum isteğimi tanrıya ulaşır diye belki..
Anla işte,
Bir hicret başlıyordu bu yüzyıl içinde, güneyden kuzeye, kuzeyden sana..
Ve ortada senin dilsiz saçların duruyordu..
Senin ellerin duruyordu kutup yıldızının yerinde…İşte bu yüzdendir ki bütün pusulalar bakışlarını gösteriyordu..
Ah bir tuttursaydım yönümü,
Bir varsaydım sana,
Tarih değişecekti biliyorum..
Tazyikli bir mürekkep olacaktı kanım ve sana yazılacaktım asırlar boyu..
Aşk, kovulduğu tahtına yeniden oturacaktı
Ve dokunuşların başımın tacı olacaktı..
Bir dökebilseydim yıldızlarımı saçlarına,
Feragat edecektim varlığımdan, sana sunacaktım ruhumun yalnızlığını..

– Tabi bu hikayenin bir de ‘sen’ kısmı vardı.. anlatmazsam tarihe ayıp olacaktı.. anlatırsam sol yanımdaki yara azacaktı..
– Tarihi kaale almamak daha kolaydı..

Çiğdem YILMAZ

3 Yorum (+add yours?)

  1. serhan
    Şub 19, 2009 @ 16:39:16

    farklı kişiler tarafından hissedilenlerin bu kadar paralellik gösterebileceğine inanmak çok güç :)

  2. selen
    Şub 20, 2009 @ 17:11:08

    kişiler değişsede aşk hep aynı aşk :P

  3. gonca akpınar
    Şub 20, 2009 @ 19:10:04

    “Tazyikli bir mürekkep olacaktı kanım ve sana yazılacaktım asırlar boyu..
    Aşk, kovulduğu tahtına yeniden oturacaktı
    Ve dokunuşların başımın tacı olacaktı..”
    Aşk’ın sancısı çok iyi ve etkili anlatılmış.Ellerinize sağlık..:)

Bir Cevap Yazın

