İki Yabancı


yabanciSevgilim, herşeyim!

Tüm hayatımı kendi rengine boyayan benim en derin mavim.

Beni benden alan, yıllarımı çalan,

Yetmez gibi beni senden de ayıran asi fırtınam.

Mutlu dilekler yetmez, kucak dolusu sarılmalar yetmez,

Dudak dolusu öpmeler, derin uzun bakışlar yetmez,

Böyle çarpmışken beni, seni anlatmalar, ardından ağlatmalar yetmez

Sana daha dün döndüm bugün geri söndüm.
Birlikte aynı cümleye sığamayan bağlaçlarız şimdi

Çünkü biz sığamadığımız o cümleye aynı tadı veren iki yabancıyız

Ve artık ayrı apayrı yollardayız…

Selen URCAN

Fotoğraf: (http://my.opera.com/anarkali/blog/?startidx=370 )
1 Yorum (+add yours?)

  1. Fatih
    Şub 27, 2009 @ 09:32:05

    Her şarkıdaki bilinmeyen nota gibi

    Her kelimenin yitik hecesi gibi

    Her dilde ağlatan bir kitap gibi

    Hayatında hiç bahar yaşamadan ölüme sarılan şiirlerim gibi olmuş.

    Gönlüne sağlık.

Bir Cevap Yazın

