Kalbimin Gözleri


kalpvegoz

Gittiğinde hafızamı yitirmiştim,

Bir tek sendin aklımda kalan, gözlerin…
Evet! Gözlerin…
O baktığımda kaybolduğum,
Sanki bir bulutun üstünde hissettiğim kendimi,
Sanki kalbinde bir yolculuğa çıktığım,
O gözlerin…
Ama şimdi sadece fotoğrafın var ellerimde.
Rüyadan uyanırken yanıma aldığım o fotoğraf.
Her baktığımda sensin aklımda, gülüşün, öpüşün…
Hiç çıkmıyor.
Ve şimdi…
Ve şimdi gitmekte olan vapurun,
Arkasından bakakalan bir yolcu gibiyim.
Evet! Bir yolcu…
Seyahati biten bir aşk yolcusu.
O güzel ellerinle, gözlerinle, sözlerinle aldığın bu kalbimi,
Bir çöp gibi attın yere, çiğnedin.
Ki o kalp; seni seven, seni koruyan,
Senin nefesinle yaşayan birinindi.
Benim!
Senin için her gece ağlayan,
Benim!
Sensiz ölümü kabul etmeyen,
Benim!
Gerçekleşmeyecek boş bir ümitle bekleyen,
Benim!
Kalbim!

Metehan AKPINAR

Fotoğraf: (http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=3058487)

Bir Cevap Yazın

