Sadece senin için..


gitme

Gamzelerinin içinde sonsuza dek yaşayabilirdim biliyor musun!..

Nerden bileceksin. Yine de boşver. Senin bir anlık hayalin bile yeterince mutluluk veriyor bana.. Gamzelerin senin olsun. Varsın aydınlatmasın gözlerin gecemi, varsın gülümsemen ısıtmasın ruhumu. Hayalin bana yeter. Sesin, gülüşün, bakışın yeter. Dokunmasan da olur. Varsın ellerim değmesin ellerine, bazen yüzüme bile bakmasan da olur. Bazen gülümsüyorsun ya, bazen azıcık bir ses çıkıyor gülerken, mutlu olmama yeter.

Biliyor musun, seni görmediğim günümü hiç yaşamamayı tercih ederim..ve seni neşeli değilken gördüğüm günleri silebilmeyi ikimizin de geçmişinden. Seni gülerken gördüğüm her günümse bayram. Nerden bileceksin. Bilmesen de olur gerçi. Öyle bir an bile görsem seni, bana yetiyor. Bazen amaçsızca bakıyorsun ya, öylesine, beraber bakabilelim istiyorum dünyaya, birlikte. Olmuyor. Varsın olmasın, yakınız ya hala..

Biliyor musun, yanımdan geçip gittiğinde kahroluyorum. Gitmen kahrediyor beni, “dur orda” demek istiyorum, “gitme”, “ben burdayım, benimle gel!” Ruhuma dokunuyor biliyor musun söyleyememek, bir ilacın yan etkisi gibi, midemi alt üst ediyor, başım ağrıyor ve doğrusu ya, ölüyorum bir anlığına hatta. Nerden bileceksin. Ruhumu da göremezsin ya!

Biliyor musun, seninle üç dört dakika da olsa yalnız kalmak isterdim. Belki o zaman toparlardım sana ne söyleyeceğimi. Belki o zaman söylerdim seni sevdiğimi, öyle lafla anlatamazdım gerçi, ama anlardın herhalde. Anlar mıydın? Belki anlamışsındır hatta. Ben bilmiyorum. Bilmiyorum değil mi? Nasıl bilebilirim, söylemiyorsun ki! Biliyor musun, belki azıcık belli etsen, varsın dünya duysun, ellerinden tutar götürürdüm seni dünyanın en yükseğine, haykırmak için seni sevdiğimi.. Nerden bileceksin.

Bizi ayırmak için seferber olmuş tüm varlık, tüm kainat.

Seni öpebilir miyim?..

Alper AKPINAR

02180703200934fly

Fotoğraf: http://farm3.static.flickr.com/2312/2305846571_10ce2b18b7.jpg
7 Yorum (+add yours?)

  1. Uykusuzluk
    Mar 07, 2009 @ 21:52:56

    Dostum..

    Yazının tamamını değil, yarısını okuyabildim çünkü hafif alkollüyüm, aklım almıyor..

    Bu ne biçim sevgi, nasıl kardeşlik, bu nasıl dostluk, bu ne beter sevda.. Benim aklım ermiyor dostum.. Bizi birleştiren, acılarımız ve sevinçlerimiz değil midir? Aramızdaki çimentonun hammeddesi acılarımız ve sevgilerimizdir dostum. Bizi ortak paydada buluşturan şey budur.

    Seni tanımıyorum.. Ama kendimi yakın hissettim çünkü aynı sıkıntıları yaşıyoruz.. İnsanız biz!

    Ne kadar çok yaşadıysak, o kadar çok yalnızız!

    Bu sayfaya ekşi sözlük aracılığıyla ulaştım.. Alkollü olmasam bana hiçbir şey ifade etmeyecekti ve muhtemelen ilk cümleyi okur okumaz kapatacaktım; ama aynı dertten ben de mustaribim..

    İnsan ilişkileri çok tuhaf dostum..

    Çok duygusal olmamak lazım!

    YAŞAMANA BAK! Çünkü “o” da öyle yapıyor.

  2. Alper Akpınar
    Mar 07, 2009 @ 22:13:45

    Benim de sana önerim, uyumana bak. Aşk hakkında bir yazı hazırlıyorum, yanılsaması hakkında, biz uyduruyoruz biraz elimizde olmadan. Yazdığım her şey birebir yaşadıklarım değil iyi ki, öyle bir yaşamım olsa, dediğin gibi, yaşamama bakamazdım. Tabii ki yaşamadan da yazılmaz bunlar, ama iyi bir yazar yaşamadığını da kurgulamayı bilmeyi.. Zaten yazdıklarım sadece benim yaşadıklarım değil ki, binlerce yıldır insanların ortak kültürü olmuş nerdeyse..aşık olmak, kavuşamamak, ayrılmak, terk edilmek, sevmek, sevilmek..

    İnsanız biz dostum, ben yazmaya devam edeceğim, duygusallığa da devam edeceğim, yaşamaya da.

    Teşekkür ederim.

  3. Omur Osman
    Mar 08, 2009 @ 13:19:33

    Yazılarınızı beğenerek okuyorum ve içinden kendimede bir parça olsun ders çıkarmaya çalışıyorum.Teşekkürler, iyi çalışmalar… :)

  4. zeynep
    Mar 11, 2009 @ 22:30:14

    çok çok çok güzel…bir yaşam kadar gerçek…. kalbimdeki her hücreyi aynı anda titrtebilecek kadar etkileyicii….okuduğum her kelimede kendimi ,hissettiklerimi buldum..ilginç geldi hissedilenler bu kadar mı benzer olur,,herkesin aşka yorumu farklı değil miydi?kafam karıştı.Ama aşkı birazda kendi içimizde büyüttüğümüzü,uydurduğumuzu düşünüyorum.Ama herkesde aynı etkiyi yaratıyosa ne farkeder ki…Hele ‘biliyor musun’ la başlayan paragraf…..
    çok çok güzel olmuşş….ellerine gözlerine ruhuna yüreğine,,,AŞKına sağlık…

  5. Alper Akpınar
    Mar 11, 2009 @ 22:53:44

    Çok sağolun. Aşk bir yerlerde vardır, kesindir. Bizim yaptığımız -uyduruyorsak bile onu- onu ordan alıp kalbimize koymaktır. Teşekkür ederim.

  6. myenfk
    Tem 27, 2009 @ 23:19:48

    Yazılarınızı okudukça aşkın var olduğunu daha iyi anlayabiliyorum. Yaşadığımız zamana baktığımda -ki aşk yoktur diyenlerin zamanı- hala aşkı yaşayabilen insanlar olduğunu görebilmek çok güzel.

    “Öyle bir an bile görsem seni, bana yetiyor. Bazen amaçsızca bakıyorsun ya, öylesine, beraber bakabilelim istiyorum dünyaya, birlikte.”

    Aynı duygular hepimizin içinde olan fakat kimilerinin yok sayıp kaçamaya çalıştığı saf duygular.

    Yazılarınız genel anlamda çok etkileyici. Fakat bu yazınızı biraz eleştirmek istiyorum. Aslında çok güzel bir giriş, gidişatta gayet iyi fakat son cümleyi hiç yakıştıramadım.
    Bir kopukluk olmuş sanki ya da zaten son cümleyi yazmaktaki amacınızda buydu.

    Kırıcı bir kelime kullandıysam kusurumu mazur görün.

    Saygılarımla;

  7. Alper Akpınar
    Tem 28, 2009 @ 17:23:03

    Gece ve gündüz, biri olmadan biri olmaz, ve ikisi de olmadan bir gün olmaz.

    Eleştiri, bir yazarın en çok ihtiyaç duyduğu şeydir aslında. Çünkü bazen bir cümlesinde ne demek istediğini anlatmaya ihtiyaç duyar, çünkü kendi içindeki anafordan yükselen dalgaları başkaları göremez, onu göstermek de eleştirinin işidir. Eleştiriye burun kıvıran yazarların içinde ne anaforlar kopar, ne de dalgalar yükselir.

    Kırıcı olmak ne demek, okumuşsunuz ya, minnettarım ben.

Bir Cevap Yazın

