Uç Uç Böceğim


ImageGeçtiğimiz hafta sonu elektronik postama “Eğiticinin Eğitimi” konulu bir semineri duyuran bir mektup geldi. Nedenini bilmediğim bir şekilde istek duydum o eğitime katılmak için. Bütün işlerimi ona göre ayarladım ve cumartesi günü ilk eğitimde hazırdım.

Aslında sadece bir kişisel gelişim etkinliği bekliyordum. Verilen broşürlerde bunun tüm Türkiye ‘ye yayılmaya çalışılan bir sosyal sorumluluk projesi oldugundan bahsediyordu.

“Türkiye Uğur Böcekleri Projesi; 2004 yılında başlatılan, amacı hoşgörü, dürüstlük, yurt sevgisi, girişimcilik ve iş ahlakı değerlerini yaşatmak ve seminerler aracılığıyla bilgiyi yaymak olan gönüllü bir sosyal sorumluluk projesidir. Değerlerimizin eşliğinde gönüllü çalışmalarımızla Türkiye’nin dört bir yanında birçok ile, bir çok ilçeye, çocuk yuvalarına, yetiştirme yurtlarına, ceza infaz kurumlarına; ilköğretim, lise ve üniversitelere, sivil toplum kuruluşlarına gönüllü uğur böceklerimizle seminerler vermeye gidiyoruz. Çoğunluğunu üniversite öğrencilerinin oluşturduğu gönüllü kitlemizle uğur böcekleri olarak uğur dağıtmak için uçuyoruz. Kendi Hayatının Lideri Ol, Süpermen ve Uğur Böceği, Avucunuzdaki Kelebek seminerlerimizle kimi zaman ufacık yüreklere bir abi-abla şefkati oluyor, kimi zaman mahkûmlara umut ışığı, kimi zaman üniversitelerde anlamlı gülümsemeler oluyoruz hayata dair verdiğimiz seminerlerle. Bugüne kadar Türkiye’nin dört bir yanında yaklaşık 60.000 kişiye ulaştık.”

 

diyorlar kendileri icin. O kadar etkilendim ki, bu projede yer almak istedim ve duyurabilecegim her yerde duyurmak istedim bu projeyi.,

İnsanlar birbirlerini yerlerken birilerinin çıkıp, bir bir karşılık beklemeden kendileri kadar şanslı olmayan insanlara yardim etmek istemesi  “güzel günler gorecegiz” diye haykırıyor.

 

Tüm uğur böceklerinin yolu açık olsun!

 

Uğur Bocekleri Tanitim yazisi http://www.ugurbocekleri.org/ adresinden alinmistir.
Bir Cevap Yazın

