Seni seviyorum!


Koşa koşa gelsem açar mısın kucağını?

Ellerimi uzatsam tutar mısın, ısıtır mısın üşüyen ellerimi sımsıcak, pamuk gibi yumuşak ellerinle? Soğuktan kıpkırmızı olmuş burnumu öper misin, yanaklarıma dokunur musun? Bilir misin, seni seviyorum ben. Bilirsin elbet! Bilmesen gülmezdin üşüyen ruhumu ısıtmak için. Almazdın yumuşacık ellerine minicik kalbimi. Dokunmazdın acıyan yüreğime.

Bilir misin, seni seviyorum ben. Gözlerini ayrı, ellerini ayrı, hatta parmaklarını bile ayrı ayrı seviyorum. Gülüşünü başka, sesini başka, bakışını başka seviyorum. Binlerce insan bir trene doluşunca trene binmeyip de yalnız kalan adamın trenden el sallayan kızı sevdiği gibi seviyorum seni, ama gidişini değil. Tren gelince istasyonda yalnız başına bekleyen adamın, trenden inen binlerce kişinin arasından görüp de koşa koşa sarıldığı kızı sevdiği gibi seviyorum, kavuşmayı da. Her sonbaharda bir ağacın dökülen yapraklarını sevdiği gibi, her ilkbaharda açan çiçeklerini sevdiği gibi seviyorum seni, parçamsın, yaprağımsın, çiçeğimsin.

Sen uzaktayken seviyorum seni, hep yanımdaymışsın gibi. Ellerimiz hep kenetlenmiş gibi, sana dokunur gibi seviyorum seni. Ateşin yandığı gibi, suyun çağladığı gibi, toprağın ıslandığı gibi, gökyüzünün açıldığı gibi, güneşin parladığı gibi seviyorum seni. Donuk ruhuma alev, yanan yüreğime su, yalnızlığıma toprak, zindanıma gökyüzü, karanlığıma ateşsin.

Sen yakındayken seviyorum seni, her an gidecekmişsin gibi. Hiç gitme, hep yanımda ol istiyorum. Hep gül, hep ninni söyle, hep bana bak istiyorum, hiç gitme. Uykusuzluğuma ilacım ol, uykumda rüyam. Aynı rüyada sonsuza dek su içmeden, bir şey yemeden, başka bir şey düşünmeden, öylece, gözgöze kalalım.

Seni öyle de seviyorum, böyle de. Sen beni sevsen de, sevmesen de seni seviyorum.

Seni seviyorum.

Alper Akpınar

23173103200934blc

Fotoğraf:  Seni nasıl sevdiğimi anlatamaz ki bir fotoğraf!

7 Yorum (+add yours?)

  1. FelsefeHayat
    Nis 01, 2009 @ 13:11:04

    güzel bir çalışma emeğinize sağlık….

    yaratmak gerçekten güzel değil mi?

  2. Erkan Mercan
    Nis 02, 2009 @ 07:30:26

    Çok güzel. Sondaki mesaj ise oldukça vurucu ;)

  3. Alper Akpınar
    Nis 02, 2009 @ 17:45:43

    Teşekkür ederim.

  4. gonca akpınar
    Nis 03, 2009 @ 19:44:47

    defalarca okunduğunda bile farklı tadlar verebilecek bir yazı.. Ellerinize sağlık..;)

  5. Alper Akpınar
    Nis 03, 2009 @ 21:37:46

    Gözlerinize sağlık.

  6. erkan
    Nis 13, 2009 @ 22:45:00

    “Ellerimi uzatsam tutar mısın, ısıtır mısın üşüyen ellerimi sımsıcak, pamuk gibi yumuşak ellerinle? Soğuktan kıpkırmızı olmuş burnumu öper misin, yanaklarıma dokunur musun? Bilir misin, seni seviyorum ben. Bilirsin elbet! Bilmesen gülmezdin üşüyen ruhumu ısıtmak için. Almazdın yumuşacık ellerine minicik kalbimi. Dokunmazdın acıyan yüreğime.”

  7. Ozan
    Ağu 16, 2009 @ 16:58:05

    sıcak, samimi.. tebrik ederim..

Bir Cevap Yazın

