Suç ve ceza


Seni seviyorsam benim suçum değildir!

Öyle garip bakma ne olur bana
Zülfün yüzündeyken güzelsin işte
Gözlerin benziyorsa göğe, ummana
Ellerini tutmak benim suçum değildir.

Sanki bu yangını ben çıkarmışım,
Sanki ruhumdan bir parça koparmışım,
Sanki yüreğimi kendim yarmışım,
Kan köze dönmüşse suçum değildir.

Bildiğinden değil suçlaman beni.
Bilseydin ateşler sarardı seni.
Seni unutmayı denedim yeni,
Unutamıyorsam benden değildir.

Önce sana söylemeyi denedim.
Eskide kalmışım biraz, beceremedim.
Böyle olmasını ben dilemedim.
Seni seviyorsam suçum değildir.

Biliyorum, hiç iyi olmuyor böyle yaşamak
Belki sevmezdim seni, hiç görmeseydim.
Gördüm, sevdim diye suçlama beni.
Aşık olunacak kadınsan tüm suç senindir.

Cezan sevilmektir.

Alper Akpınar

22070404200934blc

Fotoğraf: Senin fotoğrafını bulamadım, senden güzeli de yok zaten.

2 Yorum (+add yours?)

  1. Erkan Mercan
    Nis 08, 2009 @ 12:22:37

    Yazı yine her zamanki gibi güzel. Ellerinize sağlık.
    Ayrıca belirtmek istediğim, bu yazının Sinestezi’nin 100. yazısı olduğu. “Dalya” dedik, tebrik ederim..

  2. Alper Akpınar
    Nis 08, 2009 @ 18:49:27

    Teşekkürler, iddiam yok güzellik konusunda yine de. 100. yazıya denk gelmek benim için oldukça sevindirici. Nice dalyalara, çok daha fazla okurla.

Bir Cevap Yazın

