Unutulan Olmayacaksın


bulutSeni seviyorum ey sevgili..!
Başkasını sevsen de seviyorum seni.
Sen beni unutsan da bende unutulan olmayacaksın.
Dilersen hiç gülümseme bana,
Ama ben her zaman yüzünde tebessüm olacağım.
Rengini al götür istersen hayatımın.
Ama ben senin rüyalarını bile en güzel renklerle süsleyeceğim.
Duydum ki başkasına gülümsüyor, elini tutuyormuşsun.
Buna üzüldüğümü sanma…
Ama dikkat et seni ağlatmasınlar.
Senden ayrılırken ağlıyorsam da…
Sana tekrar bana gel demiyorum inan.
İstersen gel, sen mutlu olacaksan gel.
Sen nesin?…
Bir hiç misin?…
Beni benden alan, kalbime bunca hasret bırakıp kaybolan,
Sen değil misin?
Çağırsam, “gel” desem, “tut ellerimi”,
“Sarılsam yüreğine” desem, bilyorum gelmezsin.
Ama en hüzünlü anlarımda yüzümü tebessümle süsleyen de sensin.
Beni üzme diyorum ya bir tanem…
Aslında biliyorum, sen beni üzmezsin…
Sitemliyim sana… İstiyorum seni… Anla!!!…

Gülşah ÜREMLİ

1 Yorum (+add yours?)

  1. down
    May 01, 2009 @ 17:16:34

Bir Cevap Yazın

