Mektup


Aziz güneşim;

Sen geceme doğduğundan beri aydınlandı dünyam, her şeyi daha güzel görüyorum, ama sana bakamıyorum. Gözlerim yanıyor sana bakınca, bir ayrı parlıyorsun, her yere ışık verirken gözlerime meydan okuyorsun. Dünyamı yeşerten sensin, ruhumu ısıtan sen. Kalbimdeki buzları da sen erittin, aziz güneşim. İyi ki geldin.

Aziz güneşim;

Sana dokunmaya korkardım, yanarım diye. Anlamazdım kar gibi bembeyaz oluşunu, o sıcaklığınla. Sana dokunduğumda eridim sanki, bir anda kar gibi ellerinde eriyip de içine aktım sanki, bir anlığına. Ben alevler içinde yanacağımı zannederken, sen içimdeki bütün alevleri söndürdün, bütün katılığımı dindirdin. Bir dokunsam ölürüm sanıyordum, bir dokundum, ruhuma ruh üfledin, başka bir hayat verdin. Bir anlığına sen oldum. Ne güneşliğin yaktı, ne karlığın dondurdu, ne de kötü bir söz söyledin bana, bir anlığına dokunduğumda.

Aziz güneşim;

Ne zaman gece olsa ya da ne zaman bir bulutla kapansa yüzün içimde sana ayırdığım yer taş kesiliyor. İçimde bir yanardağ gibi kalbimden lavlar fışkırıyor, özlem denilen şey tüm bedenimi sarıyor da ruhuma söz geçiremiyor. Her an seninle ruhum, bir an unutmuyorum seni. Ne zaman bir ses duysam senin sesin oluyor, ne zaman bir yüze baksam senin yüzün oluyor, ne zaman nefes alsam kokun geliyor. Her nefes alışımda içime doluyorsun, özlemimle dans ediyorsun.

Aziz güneşim;

Bir gökte iki güneş olmaz. Sana erişmek zordur. Ateşinden, sıcağından, gözleri kör eden aydınlığından korkuyorum. Ama ne olursa olsun, yolumda sen varsın, sana geliyorum.

Alper Akpınar

20491109200934erg

1 Yorum (+add yours?)

  1. yusufaydin
    Eyl 12, 2009 @ 14:12:50

    tebrik ederim bu güzel yüreği….

Bir Cevap Yazın

