Ateş dondu!


Ateş dondu

Midemde uçuşan kelebekler öldü, cesetleri kalbime gömüldü. Şimdi her kalp atışımda mezarları sızlıyor.

Eskiden gülümserdin, ısıtırdın içimi. Yine de korkardım sana yaklaşmaya, ateşin yakar diye. Uzaklaşamazdım da, özlerdim. Dudağının kenarı yukarı doğru azıcık kıvrılacak da ben göreceğim diye gözlerimi çıkarıp da sana vermeye hazırdım. Elimi hiç bırakmayasın diye, elimi kesip de eline tutuşturabilirdim, o zaman korkardın.

Tutuştu, ilk gördüğümde hafiften bir yeldi, sonra yüreğimdeki kor tutuştu rüzgarınla, yavaş yavaş, ağır ağır. Önce aptal etti beni, sonra suskunlaştırdı, sonra derviş etti de peşine taktı, bu bendeki neyse.. Eskiden şarkılar güzeldi, kelimeler hala kifayetsiz, ben tarifsiz kederler içinde..

Eskiden gülümserdin, yüzünde bir soğukluk var şimdi. Ateş dondu, korkuyorum sana yaklaşmaya, beni de buz edersin, beni de alevinle yakarsın, buzdan alev yaparsın diye. Ne zaman sana gül diye yüreğimi uzatacak olsam bir kor düşüyor yüreğime, elime alamıyorum, elimi yakıyor, ateşler kaplıyor bedenimi. Şimdi üşüyorum.

Ne kadar güzel gözlerin! Gülümsediğinde ne kadar içten.. Yüzünü düşürüp baktığında cam gibi soğuk ve sensizlik gibi umut kırıcı..

Sustum, içim haykırış doldu, gözlerimden kaçmasınlar diye sana bakmıyorum. Yüreğimi yeniden alevlere vermek için eritip buzdan ateşi, sana ölü kelebeklerin küllerinden, uçuşan gülümsemeler yapıyorum! Bırak da uçsun yeniden kelebekler, belki bir güle konarlar. Belki o zaman kavuşuruz. Belki alevler gül olur, buzlar erir, yeşertir toprağı, belki o zaman filizlenen aşk ikimizin olur.

Alper Akpınar

19112010200934-erg

Fotoğraf: http://farm1.static.flickr.com/140/326412394_4a1d36a8e8.jpg

3 Yorum (+add yours?)

  1. dersarsivi
    Eki 21, 2009 @ 15:00:13

    kalbimmmm….

  2. myenfk
    Eki 25, 2009 @ 18:27:20

    Ne diyebilirim ki; yazılarınızı takip etmeye çalışıyorum hepsi çok güzel. Yazılarınızın çoğuna bir iki kelime de olsa yorum yapmaya çalışıyorum. Bunun sebebi yazılarınızın okunduğunu farkedip yazılarınızın devamını kesmemeniz içindir. Yorumlarım bazen yersiz oluyor, bazen de fazlaca abartıyorum. İnsanlara sürekli övgü dolu sözlerle hitap etmek yanlış olabilir fakat hakikaten yürekten yazıyorsunuz. İnsan kendini bulduğu yazıları daha çok beğeniyor.

    “Bırak da uçsun yeniden kelebekler, belki bir güle konarlar. Belki o zaman kavuşuruz.”

    İfade edilemeyeni ifade edebilenlere, kaybettiğimizi sandığımız bir duyguyu yaşayan ve yazabilene buralardan Selam olsun.

    Bir dervişe Selam ve Saygılarla;

  3. Erkan Mercan
    Eki 27, 2009 @ 18:39:03

    çok güzel be ustam.. hem tebrikler hem teşekkürler..

Bir Cevap Yazın

