Sıradan Bir Gün !


Sıradan bir gün daha geride kaldı. Güneş batıyor yavaş yavaş.. İnsanlar evine çekiliyor. Kim bilir neler yaşadılar bugün.. Neye üzüldüler? Neye sevindiler? Ne kaybettiler? Ne kazandılar acaba..? Sıradan bir gün işte yine seni düşünüyorum. Yine aklımın bir köşesindesin, rahat durmuyorsun. En yakınken en uzak olmuştun ya hani, şimdi en uzakken en yakınsın bana..

Aklımda, kalbimde, her baktığım yerde, her baktığım kişide senden bir şeyler görüyorum. Özellikle de gözlerin hiç gitmiyor bu kör olası gözlerimin önünden.

Komutanından emir bekleyen bir asker gibi ‘gel ‘ demeni bekliyorum sanki.. Ne çok bağlanmışım sana ben, yeni yeni fark ediyorum. Her gün bir başka keşkem oluyor senin için… ‘’masum değiliz’’ deyişin aklıma geliyor bazen.. Neden diye soruyorum hatta.. neden? Neden masum değiliz? Neden böyle terkedişlere sığınıyoruz? Neden iz bırakacağını bildiğimiz yaralara sebep oluyoruz? Nedenler böle sıralanıp gidiyor işte..

Beni unuttuğunu söylüyorlar bazen ama inanmıyorum onlara.. hissederdim diyorum. Belki de acı çekmekten korktuğum için bunu söylüyorumdur bilmiyorum. Aramızda kalsın ama bazen bana söylediğin yalanları unuttuğum gibi senide unutmak istiyorum. Ama yapamıyorum tabi.. Kimselere söyleyemiyorum senin için hissettiklerimi, bu acının sonsuza kadar sürmeyeceğini bildiğim halde.. Nasıl olsa gözlerinden gittiğim gibi bu dünyadan da gideceğim ve son bulacak bu acı dememe rağmen, cesaret edemiyorum seni anlatmaya..

Bu arada bu söylediklerimi duymuyor değil mi?  Ondan habersiz konuşuyorum çünkü seninle.. korkuyorum ona söylemeye bunları, yine arkasına saklandığım korkuları yaşamayım diye.. Neyse nerde kalmıştık? Hah! Ya dediğim gibi işte gözleri sıradanlaşmasın diye gözlerimden silmek istiyorum gözlerini.. Ama hatıralar arasından da başka bir şey seçemiyorum işte..

Bak yine sabah oldu. Ne kadar komik geliyor sana değil mi? Ama böyle geçiyor günlerim. Ne gündüzü yaşayabiliyorum onun gözleri önümdeyken, ne geceyi yaşayabiliyorum gelirde elimi tutar ben yokken diye.. İşte bak yine o! Yine o baktığımda içinde kaybolduğum gözleri.. Ya nasıl nerde!? İşte bak tam karşımda bana bakıyor ve yine gülümsüyor sanki.. Ne güzelde parlıyor değil mi? Ama hayır! bu sefer bakmamalıyım!! Ama.. Ama.. Yok işte yapamıyorum. Olmuyor..! Ya bir daha gelmezse.. Ya bir daha göremezsem o gözlerini..

Bazen kokusunu bile özlüyorum biliyor musun? Hiç değiştirmezdi parfümünü, hep sorardı ‘’Nasıl güzel mi?’’ diye.. Tabi bir de ojeleri vardı. Sürmeden çıkmazdı dışarı.. Kırmızı renge bayılırdı bir de siyah tabi.. Yakışırdı da ama bunu söylemezdim ona, bana beğendirene kadar sürmek isterdi çünkü.. Bende yakıştırdığım ve değiştirmesini istemediğim için söylemezdim güzel olmuş diye.. Bunları dünya gözüyle bir daha görebilir miyim acaba..?

Çok isterim biliyor musun? Ya sen.. Ya sen istemez misin onun nefesiyle yaşadığın birinin yanında olmasını..? Bu halimi tuhaf buluyorsun ama aslında öyle değil.. Omzuma yattığı zaman, hiç kalkmasa keşke, hep böyle yanımda olsa derdim içimden..

Sana bir şey soracağım; bak bakayım dışarı ne görüyorsun? Gökyüzü bile acı çekiyor değil mi güneşi gönderirken, karanlığa bürünüyor bak.. Bulutlar bile gidişine ağlıyor bazen bir sözün bitişi gibi sanki.. Seni biraz daha tutup azaltmak isterdim acımı, yalnızlığımı ama sensizde olmuyor ki be.. Sen olacaksın ki; o yaşayabilsin. O yaşasın ki; benimde yaşamak için bir nedenim olsun.. Ona iyi bak olur mu? Gitmesine de izin verme.. Gelir belki birazdan, söyleriz o zaman hala sende olduğunu merak etme.. Hadi git şimdi.. Duydun mu beni? Hey! Kime diyorum? Neyse gitti galiba..

Anlaşıldı.. Yine yalnızız bak kimse kalmadı. Yine hüzünlü bir geceyi geride bıraktık.. Yine bir umutla doğdu bugün güneş, haber beklercesine.. Ve yine gözlerimi hapsetti gözlerin..

Metehan AKPINAR

(05.11.2008)


Facebook'ta Paylaş

Fotoğraf
1 Yorum (+add yours?)

  1. myenfk
    Ara 03, 2009 @ 00:37:54

    Unutmadım, unutamam.

Bir Cevap Yazın

