Merhaba Katil!


Merhaba en azılı günlerimin firari katili,
Sen yokken şiirler, şarkılar yazdım sana dair, senle ilgili
Şehir sokaklarında dolaştım, kaldırımlarda aradım seni.
Sen ise üzerime yağdın, sevdalı yağmurlar çiseledi seni.
Sen sevdalı yağmurların çiselediği ıslaklıktın…

Gözlerin miydi gökyüzü, yoksa gökyüzü gözlerin miydi.
Bakamadım, gözyaşların gözüme akıyordu… bakamadım…

Şimdi nerdesin nerelerdesin, hangi masum günlerin izindesin?
Katlettiğin günlerimin cezasını hangi zindanlarda çekmektesin ?
Yoksa masum günler katletmeye devam mı etmektesin?

Sevinme hemen, nefret var o şiirlerde, nefret var şarkılarda…
Tehlikeli şehirlerde aradım seni, kaldırımlarsa ayak altında …
Bir tek ıslaklığın temiz, bir tek gökyüzü, bir tek gözlerin temiz.

Kim bilir şimdi nerdesin, belki de masum günler katletmektesin.
Belki zindanlarda cezanı çekmektesin…
Fakat aklımdan çıkmıyor bir türlü,

Gözlerin miydi gökyüzü, yoksa gökyüzü gözlerin miydi.
Bakamadım, gözyaşların gözüme akıyordu… bakamadım…

A.Tolga AKPINAR

Facebook'ta Paylaş

1 Yorum (+add yours?)

  1. yusuf aydın
    Oca 31, 2010 @ 22:47:44

    y bülent bakiler bir katılımda…
    benim sevipte şiirler yazdıklarımın hiçbiri beni umursamadı.beğenmediklerim ise peşimden koştu… demişti
    sanatçının kaderi bu,her isteğine ulaşanın yüreğinde acı oluşmaz acısız kalp üretken olamaz…dert çekenin derdi bizleri cezbeder…

Bir Cevap Yazın

