Ağlamayan Göz Ne Gerek Bana!


Şimdi dokunun bana, şimdi ağlayayım …
Söz veriyorum bin âh işitmeyeceksiniz.
Dokunsanız ağlarım, istediğim de bu zaten.
N’olur dokunun bana, derdimi dökeyim sağa sola …
Bu sefer gözlerim konuşacak, döktüğü yaşlarla …

Hıçkırırarak değil, sessizce bir köşede ağlayayayım.
Yeter ki dokunun bana, dokunun da sebep olsun.
Asıl sebeplerin gücü yetmiyor ağlamama,
Dostun dokunması sebep olmazsa …
Onun için n’olur dokunun bana, dokunun da ağlayayım.
Dokunsanız ağlarım, yüreğimi falan dağlarım …
Dağlanmamış yürek ne gerek bana …

Sağ gözüm yaşardı, sol gözüm tereddütte,
Ağla ulan işte, sende ağla, nazın kime?
Zaten tereddüt değil mi şerefsizlik yapan …
Gözlerimi bakmasınlar diye kışkırtan…
Cesur olun ulan, ağlanacak yerde ağlayın!
Gülünecek yerde gülün, ama şimdi ağlayın!
Hem ağlamayan göz ne gerek bana!

Ne bileyim faydası olur mu ağlasalar,
Klasik tabirle yüreğimi dağlasalar …
Şimdi burada bozuyorum kafiyeyi ,
Benim gözlerimin tesiri yoktur duygularıma ..
Rüzgar değince de ağlar, soğan kaçınca da ..
Yani lüzumsuz yerlerde, gereksiz anlarda ağlarlar,
Ama bir de gerçekten ağlayın ulan.
Doya doya, hıçkırırak da değil bari sessice ağlayın.
Klasik tabirle yüreğimi dağlayın
Hem dağlanmamış yürek ne gerek bana …

Şimdi dokunun bana, şimdi ağlayayım …
Söz veriyorum bin âh işitmeyeceksiniz.
Dokunsanız ağlarım, istediğim de bu zaten.
N’olur dokunun bana, derdimi dökeyim sağa sola …
Bu sefer gözlerim konuşacak, döktüğü yaşlarla …

Ne bileyim faydası olur mu ağlasalar,
Klasik tabirle yüreğimi dağlasalar …

A.Tolga AKPINAR / 08.02.2010

Facebook'ta Paylaş

Bir Cevap Yazın

