Seviyorum Seni


Kadehlere doldurup boş içiyorum seni yudum yudum,
Tadına vardıkça her zerreme işleye işleye.
Bir sigara sarıyorum sonra dumanında boğuluyorum.

Bir kayıp türküyle hasretine dalıyorum,
Özlem sarıyor ruhumu ,
Çığlık çığlığa seviyorum seni,
Sus pus seviyorum seni.
Dengeleri alt üst edip seviyorum seni.
Saatler adınla gelip geçerken,
Her saniye daha bir çok seviyorum seni.

Facebook'ta Paylaş

Selen URCAN

1 Yorum (+add yours?)

  1. Erzurumlu
    Mar 06, 2010 @ 14:44:27

    çok tatlı resim teşk. :)

Bir Cevap Yazın

